Saturday, June 23, 2018

popchiz ni APA???



ada yang tanya aku macam mana rupa popchiz ni?

hehe krup..krap..krup..krap..
lagi sedap dari snek-snek yang ada MSG

yang ni tak ada MSG, produk bumiputera
confirm puas hati

malah...
tak cukup sebalang

nah ni close-up rupa popchiz:


aku ni tak pernah minat nak berniaga
tapi lepas ter'beli' popchiz ni

aku terus cair..
makan satu tak cukup

mula repeat order.. bagi kat sedara-mara masa raya
terus semua orang minta tolong aku belikan

Makanya... itulah sebab aku terjebak menjual..

jom lah try. aku jamin tak menyesal

kalau sebelum ni aku makan snek-snek import
sekarang aku makan popchiz je
sambil drive...
sambil lepak tengok tv
sambil stress buat kerja

popchiz lah!
300gram sebalang. tak sampai 2jam aku sorang telan

Order : RM 18 sebalang, RM50=3balang
Contact: 0169244273- seha


No comments:

Post a Comment